لق‌گیری کاشی و سرامیک

نحوه لق‌گیری کاشی و سرامیک

ممکن است شما هم متوجه لق بودن کاشی‌ها و سرامیک‌ها در برخی مکان‌ها شده باشید که جدا از این که ظاهر زیبا و یکنواخت کف را بر هم می‌ریزند، ممکن است موجب بروز مشکلات دیگری شوند. دلایل بسیاری‌ می‌توانند موجب لق شد کاشی و سرامیک‌‌ها شود، از نوع ملات مورد استفاده برای اتصال و نصب کاشی و سرامیک‌ها گرفته تا تغییرات دمایی، اصولی نبودن نصب کاشی و سرامیک، عدم مهارت کاشی کار، تردد زیاد و غیره.

جدا از این که دلیل این مشکل چه باشد، نحوه ‌لق‌گیری کاشی و سرامیک از اهمیت بالایی برخوردار است که‌ می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد، از جمله مشکلات ایمنی برای افرادی که روی این کاشی و سرامیک تردد‌ می‌کنند. در این مقاله از سهند شیمی‌ می‌خواهیم نحوه ‌لق‌گیری کاشی و سرامیک را با شما در میان بگذاریم.

روش ‌لق‌گیری کاشی و سرامیک

قبل از این که اقدامی برای رفع این لق شدن انجام دهید، باید علت آن را بررسی کنید و مطابق با آن بهترین شیوه را در پیش بگیرید. در هر صورت در ادامه به گام هایی برای ‌لق‌گیری کاشی و سرامیک‌ می‌پردازیم.

  1. جداسازی کامل سرامیک و کاشی

این موضوع مخصوصا در مواردی که بندکشی کاشی و سرامیک  آسیب دیده‌اند، ساده‌تر است. اما زمانی که کاشی و سرامیک به دلیل شکستگی لق بزنند، ممکن است این کار اندکی پیچیده شود. بهتر است افراد کاربلد و حرفه‌ای انجام این کار را به عهده بگیرند.

 

محصول پیشنهادی : چسب کاشی و سرامیک

 

  1. تخلیه محل مورد نظر

سطح مورد نظر باید کاملا پاکسازی شود تا اتصال باکیفیت بیشتری انجام بپذیرد. باید در این مرحله تمام آلودگی‌‌ها و کثیفی‌‌ها را پاک کنید تا فضا برای ملات جدید فراهم شود. این امر‌ می‌تواند برای سرامیک و کاشی که قرار است با ملات و چسب بچسبانید، ارتباط و اتصال قوی ایجاد کند.

  1. استفاده از ملات و چسب

این مرحله فوق العاده با اهمیت است و لازم است روی استفاده از چسب مرغوب و باکیفیت تاکید داشته باشید. هم چنین باید تراز نهایی نیز با دقت بالا انجام شود تا بندکشی به طور صحیح و حرفه‌ای انجام گردد.

لق‌گیری کاشی و سرامیک

هم چنین مهم است بعد از طی این مراحل به این نکات توجه داشته باشید:

  • عدم تردد پس از‌ لق‌گیری کاشی و سرامیک
  • استفاده از چسب و ملاتی که از کیفیت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی و سایر عوامل برخوردار است
  • عدم قرار دادن اجسام سنگین روی کاشی‌‌ها و سرامیک‌ها

چرا باید از چسب کاشی و سرامیک برای ‌لق‌گیری استفاده کرد؟

فرمولاسیون چسب‌‌ها با توجه به تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و همین امر قدرت و کیفیت آن‌‌ها را به طور قابل توجهی افزایش‌ می‌دهد. در واقع این چسب کاشی و سرامیک یک نوع سیمان غیر آلی پلیمری به شمار‌ می‌رود و از مزایا فوق العاده‌ای برخوردار است، از جمله:

  • تنوع بالا (چسب خمیری، چسب ضد آب، چسب انعطاف پذیر، چسب پودری) این تنوع دست مصرف‌کنندگان را برای انتخاب محصول متناسب با نیازهای خود باز‌ می‌گذارد.
  • قابل نصب ساده و آسان: این چسب‌‌ها شما را قادر‌ می‌سازند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به نصب سرامیک و کاشی جایگزین کنید.
  • وزن سبک: به این ترتیب‌ می‌شود از آن در مکان‌‌ها و نقاط مختلف استفاده کرد.
  • ضد آب: این امکان وجود دارد از چسب کاشی حتی در محیط‌های مرطوب هم چون حمام، آشپزخانه‌‌ها و حتی نمای خارجی استفاده کنید.
  • دوام بالا و ماندگاری بالایی دارد.
  • ضد ارتعاش: همین امر موجب‌ می‌شود تا در برابر و ارتعاشات ساختمان بسیار مقاوم باشد.
  • کیفیت بالا: هر چه کیفیت بالاتر باشد، خیال‌تان بابت دوام اتصال کاشی سرامیک به کف بیشتر‌ می‌شود.
  • قابلیت چسبندگی بالا: این امر لازمه دوام و ماندگاری اتصال کاشی و سرامیک‌ می‌باشد.

چسب باکیفیت برای ‌لق‌گیری کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک‌های موجود در فروشگاه بزرگ سهند شیمی خیال شما را بابت کیفیت و قدرت آن راحت‌ می‌سازد. این چسب‌‌ها قابل رقابت با محصولات خارجی در سراسر دنیا‌ می‌باشند. از طرف دیگر چسب کاشی این امکان را به شما‌ می‌دهد تا بدون برهم زدن و کثیف کاری و هم چنین با اطمینان و امنیت بالا، اقدام به ‌لق‌گیری کاشی و سرامیک خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =

سبد خرید