پرفروش‌ترین نوع سرامیک کف

آشنایی با پرفروش‌ترین نوع سرامیک کف

دورانی که سراسر کف خانه را با فرش و قالی می‌پوشاندیم به پایان رسیده است و حالا فرش‌ها جای خود را به کفپوش‌های متنوع و گوناگونی داده‌اند که این روزها می‌توانیم در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و غیره مشاهده کنیم. بله امروز برای کف ساختمان‌ها به سرامیک کف نیاز داریم، اگرچه مصالح دیگر هم چون پارکت چوبی و یا سنگ نیز برای کف استفاده می‌شوند، اما سرامیک یا پرسلان کف از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در این مقاله از سهند شیمی می‌خواهیم شما را با پرفروش‌ترین سرامیک کف آشنا کنیم، چرا که این سوالی است که همه افراد هنگام خرید سرامیک کف می‌پرسند و به دنبال بهترین جواب هستند.

پرفروش‌ترین نوع سرامیک کف

دست گذاشتن روی چنین سرامیک پرفروشی به این معنی است که افراد بسیاری آن را خریداری کرده‌اند و از قیمت، طرح و رنگ آن راضی بوده‌اند. همین میزان رضایت بالا و افزایش میزان خرید موجب می‌شود تا یک کاشی پرفروش شود. یکی از مدل‌های پرطرفدار برای سرامیک کف، سرامیک‌هایی سایز بزرگ است که معمولا برای پذیرایی منزل، اتاق مخصوص جلسات رسمی ادارات و سازمان‌ها، سالن اجتماعات و غیره به کار می‌رود. این اندازه بزرگ سرامیک موجب می‌شود تا فضا تمیزتر دیده شود و همچنین بزرگ‌تر احساس شود. سرامیک‌های مات نسبت به سرامیک‌های براق به علت دارا بودن ویژگی های کاربردی نظیر مقاومت بیشتر در برابر خش و لکه و ویژگی های ضد لغزش، نگهداری آسان تر و قیمت مناسب تر محبوبیت بیشتری دارند و عده بسیاری معتقدند فضا را بسیار شیک و زیبا می‌کنند.

پرفروش‌ترین سرامیک کف از نظر رنگ

رنگ می‌تواند تاثیر مهمی در فضا و حال و هوای آن جا داشته باشد، در مورد سرامیک کف می‌توان گفت که رنگ‌هایی هم چون کرم، سفید، طوسی و مشکی بسیار پرطرفدار هستند و معمولا با اکثر لوازم منزل هماهنگی دارند و می‌توانند در مدرن و کلاسیک به نظر رسیدن هر فضایی عامل بسیار مهمی به شمار روند. در این میان رنگ طوسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای سرامیک کف است، چراکه یک رنگ میانه و خنثی محسوب می‌شود که با هر فضایی هم خوانی دارد.

 

محصول پیشنهادی : چسب کاشی و سرامیک

 

پرفروش‌ترین سرامیک کف از لحاظ طرح

طرح‌های کلکته، آجری، پتینه، پارکتی و سنگی، از جمله پرفروش‌ترین طرح سرامیک کف به شمار می‌روند. شاید در نگاه اول مجذوب خیلی از طرح‌های سرامیک‌ها شوید، اما این طرح‌های پرفروش بیش از هر چیزی نه تنها فضا را زیبا و جذاب نشان می‌دهند، بلکه به مرور زمان شما را دلزده می‌کنند. طرح کلکته سرامیک کف یک پوشش شفاف دارد و منجر به بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شود. این نوع سرامیک کف مانند سنگ به نظر می‌رسد و به دلیل روشنی و شفافیت خود می‌تواند برای رعایت بهداشت و نظافت گزینه عالی به شمار رود.

پرفروش‌ترین نوع سرامیک کف

از دیگر طرح‌های پرطرفدار و پرفروش سرامیک کف می‌توان به طرح پارکت اشاره کرد که از جایی که نمای مشابه با پارکت چوبی دارد، می‌تواند باعث گرم تر به نظر رسیدن فضا شود و در مقابل نسبت به پارکت از قیمت کمتری نیز برخوردار است.

از طرف دیگر طرح آجری و طرح سنگ برای سرامیک کف به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، می‌تواند انتخاب پرفروشی در میان مشتریان باشد.

هم چنین باید به سرامیک کف طرح پتینه اشاره کرد که مشتری آن را یکی از زیباترین رنگ‌ها و طرح‌های سرامیک کف برای اتاق خواب می‌دانند. این طرح از طرح‌های رنگارنگ خوردگی و زنگ زدگی فلزات الهام گرفته شده است و می‌تواند برای فضای‌های سبک روستایی و مدرن بسیار مناسب باشد.

نکات مهم در خرید سرامیک کف

  • به مقدار PEI، سختی مقاومت در برابر لکه‌پذیری، مقاوم شیمیایی و نظافت آسان سرامیک کف توجه کنید. هم چنین اگر در فضای بیرون به کار می‌رود باید جذب آب کمی داشته و در برابر انجماد مقاوم باشد.
  • باید به‌ هارمونی طرح و رنگ سرامیک کف با دکوراسیون داخلی دقت داشته باشید، مانند رنگ کابینت، میز ناهار خوری، مبلمان و غیره.
  • از برند معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید که سرامیک‌های کف از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • این که خریدی به صرفه‌ای داشته باشید خیلی خوب است اما هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید که مجبور می‌شوید در مدت زمان کوتاهی عواقب آن را با هزینه‌های گران‌تر بپردازید.

به این دلایل است که می‌گوییم سراغ پرفروش‌ترین سرامیک کف بروید که از نظر کیفیت و قیمت خود را اثبات کرده‌اند. شرکت سهند شیمی با ارائه چسب کاشی و سرامیک مناسب با نوع کاشی و سرامیک های شما، به بهبود دوام و کیفیت کاشی کاری کمک می کند و از ایجاد مشکلاتی مانند جدا شدن کاشی و سرامیک از سطح جلوگیری می کند، کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا بتوانید با راهنمایی دقیق اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

سبد خرید